Kuplat silikoneissa

Yleistä keskustelua tekniikasta

Kuplat silikoneissa

ViestiKirjoittaja SKMake » 26 Marras 2013 21:58

Olen suunnitellut nyt todenteolla "Harlekiini katkan" lisäystä tankkiin ja sillehän pitäisi olla joku purkki missä kasvattaa tähtösiä ruuaksi. Se siitä tausta tiedosta...

Menin sekatavarakauppaan katteleen pieniä halpisakvaarioita ja melkein kaikissa oli ilmakuplia(?) "pohjalasin" ja "seinälasin" välissä. Onko ne millainen riski? Siellä oli myös Dennerlen akvoja myynnissä (omakin on Dennerleltä) ja raottelin niiden reunapahveja, jotta näin alaosat. Niissä oli joissakin samanmoisia ilmataskuja. Taskut oli hyvin pieniä ja järjestäen lasien välissä alareunassa.
60 Litraa merivettä 07/2012 - 07/2015.
SKMake
 
Viestit: 278
Liittynyt: 12 Elo 2012 19:42
Paikkakunta: New York

Re: Kuplat silikoneissa

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 27 Marras 2013 09:31

Nyt en puutu noihin kupliin, mutta suosittelisin hankkimaan sen tähtien kasvatusaltaan ensin ja kasvattamaan miljardettain niitä tähtiä ensin, ennenkuin hankit sellaisen ravun. Luulin itse että se yksi miljardi riitti, mutta ei se. Rapu kuoli silti nälkään kun tähdet loppuivat.
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuplat silikoneissa

ViestiKirjoittaja SKMake » 29 Marras 2013 21:30

Paljonko meni tähtiä viikossa tai kuukausitasolla? Ne tähdetkään nyt niin nopeasti lisi, että varmaan joutuu katteleen josko saisi kalakauppaan passelia elukkaa tilattua ruuaksi tasaiseen tahtiin.
60 Litraa merivettä 07/2012 - 07/2015.
SKMake
 
Viestit: 278
Liittynyt: 12 Elo 2012 19:42
Paikkakunta: New York

Re: Kuplat silikoneissa

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 29 Marras 2013 21:40

Omassa altaassa söi ne miljardi tähteä parissa (?) kuukaudessa. Pienemmässä altaassa kun olen sitten noita ruokkinut, syö ne sujuvasti 1-3 pientä Asterina - tähteä päivässä kun sen verran antaa. Sitä en osaa sanoa kuinka monta olisivat vedelleet päivittäin jos tarjontaa olisi ollut enemmän.

Edukkaimmat tähdet ovat liikkeissäkin 15-25€ / kpl, että se kannattaa pohtia onko rapu sen arvoinen.
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo


Paluu Tekniikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron