Dosaatiopumppu

Yleistä keskustelua tekniikasta

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja jaakkim » 05 Syys 2012 08:35

Vanhasta doserista pimenimeni kello, joten tilasin sitten halvan hinnan takia uuden doserin. No mistäs muualtakaan kuin Kiinasta :lol:
Pieni oli loota.

kuva (12).JPG
Asiallinen pikku paketti.
kuva (12).JPG (136.47 KiB) Katsottu 3229 kertaa


Tehokkaasti oli paketti täytetty erilaisilla oheismatskulla
kuva (11).JPG
Mielttömästi tuli oheissälää
kuva (11).JPG (151.98 KiB) Katsottu 3229 kertaa


Pirteä näyttö
kuva (10).JPG
Näyttö
kuva (10).JPG (64.21 KiB) Katsottu 3229 kertaa


En ole vielä puuhannut laitteen kanssa kovinkaan paljon, mutta täytynee sanoa että on sitten hiljaisin masiina mitä olen koskaan nähnyt, hakkaa mennentullen nuo merkkivermeetkin. Voisi olla vaikka tyynyn vieressä, niin ei häiritse kyllä unia.

Erikoisinta tuossa on se, että tuossa pitää itse laskea kuinka paljon tarvittavaa ainetta laitetaan altaaseen. Perinteisestihän määrä näpytellään suoraan doseriin, tässä ei. Enemmän speceistä löytyy omilta sivuilta: http://www.marinemagic-online.com/catal ... 892827.htm
Itse ostin Ebaystä, josta saa himpunverran edukkaammin, rahdilla 155 egeä. Hinta ei päätä huimannu, joten olen väliaikaseen masiinaan tyytyväinen mikäli kestää kauemmin kuin tuo hyväksi kehuttu Buble Magus, joka oli todella äänekäs.
Milli tuntuu vain lompakossa.
jaakkim
 
Viestit: 73
Liittynyt: 02 Syys 2011 08:50
Paikkakunta: Turku

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Aqualung » 05 Syys 2012 11:02

RC:n puolella tuohon merkkiin itse törmänneenä luulin sen tosiaankin liikkuvan hiukan eri hintahaarukassa. :o
140x70x55 (+ muutama elintoimintojen ylläpitoon kytketty allas) ja 125x40x45
Aqualung
 
Viestit: 579
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:11
Paikkakunta: Lieto

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja McW_ » 05 Syys 2012 15:54

Itse katselin jossain vaiheessa vakavastikin Marine Color-merkkistä kiinalaista. Ebayssa niitä oli silloin useampikin: http://www.reefshops.com/marine-color-d ... d-3-m.html

Ainakaan tuolloin en löytänyt mitään negatiivista kommenttia netin syövereistä kyseisestä laitteesta. Tämä jäi nyt kokeilematta, koska Profilux...
McW_
 
Viestit: 123
Liittynyt: 15 Elo 2011 12:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Rapide » 05 Syys 2012 19:14

Ite kans miettinyt, että jos korvaisi tuon Tech III:n jollain muulla, ja laittaisi tuon nykyisen sitten nanoon...
Tämä näyttääkin ihan kivalta.
Rapide
 

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Aqualung » 05 Syys 2012 20:08

Jotenkin voisi kuitenkin kuvitella sen TecIII:n kuuluvan siihen suureen ja mahtavaan ja tuo sitten nanoon.
140x70x55 (+ muutama elintoimintojen ylläpitoon kytketty allas) ja 125x40x45
Aqualung
 
Viestit: 579
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:11
Paikkakunta: Lieto

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Rapide » 05 Syys 2012 20:19

Miksi niin?
Rapide
 

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Aqualung » 05 Syys 2012 20:26

Ihan vaan vuosikausien hypetys TecIII:n ylivoimaisuudesta ja luotettavuudesta luo sitä mielikuvaa että sen haluaisi siihen pääsysteemiin ja pienemmissä voi kokeilla sitten noita tulokkaita. Tietty eri jos se pääasiallinen "koralliallas" on se pienempi.

Aiheesta mainonta ja sen luomat mielikuvat sähköisissä sosiaalisissa yhteisöissä ilman omakohtaisia kokemuksia.
140x70x55 (+ muutama elintoimintojen ylläpitoon kytketty allas) ja 125x40x45
Aqualung
 
Viestit: 579
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:11
Paikkakunta: Lieto

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Samigo » 11 Syys 2012 14:03

jaakkim kirjoitti:Vanhasta doserista pimenimeni kello, joten tilasin sitten halvan hinnan takia uuden doserin. No mistäs muualtakaan kuin Kiinasta :lol:
Pieni oli loota.


Mites muuten tullit? Pyysitkö laittamaan paketin päälle tuotekuvaukseksi jotain, joka pienentäisi verotuspinnoja, jos tullia sattuis kiinnostamaan?
540 l (150x60x60); käynnistetty 1.4.2013.
Samigo
 
Viestit: 92
Liittynyt: 17 Marras 2011 18:17
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja Rapide » 11 Syys 2012 14:42

Ei paljon auta. Juttelin tullihenkilön kanssa tässä taannoin, ja Tulli tietää tasan tarkkaan mistä ja mitä tavaraa tulee niin, että Tullia koitetaan jallittaa. Tästä syystä tullaava osapuoli on velvoitettu esittämään ostokuitin tullaustilanteessa. Omat kamani olen aina tullauttanut kuljetusliikkeellä, esim. FedEx. He ovat pyytäneet myös kuitin ostosta, ja tullaavat sen mukaan mikä on kuitissa lukeva summa.
Tosin... Kahdesti olen saanut 700€ kamat tullattua 68$ kun olen rehellisesti sanonut FedExin tädille miten asia on, esittänyt ostokuitin ja sanonut, että ihan kuten neiti tahtoo :lol: Lähetteessä siis on lukenut "varaosia arvo X$", mutta kyllä ne siellä tietää että se ei ole totta. Kuulemma joka toisessa aasian paketissa lukee sama teksti :D
Rapide
 

Re: Dosaatiopumppu

ViestiKirjoittaja jaakkim » 11 Syys 2012 15:47

Samigo kirjoitti:
Mites muuten tullit? Pyysitkö laittamaan paketin päälle tuotekuvaukseksi jotain, joka pienentäisi verotuspinnoja, jos tullia sattuis kiinnostamaan?

Paketti tuli postiin viikon päästä tilauksesta, eli ei tarvinnu tullata. En pyytänyt mitään juttuja vaan olivat valmiiksi ruksittanu "gift"-osion ja kirjoittaneet "electronics" sekä arvon 40 usd.
Milli tuntuu vain lompakossa.
jaakkim
 
Viestit: 73
Liittynyt: 02 Syys 2011 08:50
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Tekniikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron