Mistä tilaatte tuotteenne?

Kotimaiset ja ulkomaiset nettikaupat.

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Iipuli » 23 Elo 2012 12:58

Mä tilasin KN:ltä valaisimet. Toimitus about 2kk, ei mitään reaktiota s-posteihin. Lamput prakailee jo, taaskaan ei vastausta s-posteihin takuuta koskien. Onneksi maksoin paypalilla...Tein sinne reklamaation ja sieltä voidaan jo vähän vaikuttaa asioihin.
Iipuli
 
Viestit: 465
Liittynyt: 08 Kesä 2012 10:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja KalaKissa » 23 Elo 2012 13:05

Hmm, KN:stä ei siis tilailla mtn. Ei vaan voi tajuta että joku ees viittii mitää firmaa pitää jos huijaa ihmisiä. :evil:
Kyllä se vielä tästä valmistuu :)
KalaKissa
 
Viestit: 150
Liittynyt: 18 Kesä 2012 23:19
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Merihemmo » 23 Elo 2012 18:13

Kun tilaa saksasta, kannattaa aina käyttää luottokorttia, koska silloin ei tarvitse ongelmatilanteessa kuin antaa asia luottokunnan hoidettavaksi eikä tarvitse itse tehdä mitään. Lisäksi palvelu on ilmainen. Vaikka luottokorttimaksun välissä olisi PayPal tai Moneybookers, asian voi silti hoitaa luottokunnan kautta.

Toinen vaihtoehto on tehdä EU:n sisällä tehdyistä kaupoista Small Claims Procedure -hakemus, jos ei ole käyttänyt luottokorttia. Se maksaa noin 100€ ja jutun hävinnyt osapuoli korvaa voittaneen osapuolen "satasen". Käsittely kestää kuukauden. Siinä täytetään kaavake ja lähetetään Helsingin käräjäoikeuteen (muistaakseni oli käräjäoikeus), jossa hakemus käsitellään ja tuomio lähetetään kauppiaan maan käräjäoikeuteen, joka julistaa tuomion lainvoimaiseksi kauppiaan maassa. Sitten vaade menee kauppiaan maassa perintään ja saa rahansa sitä kautta takaisin. EU:ssa on kehitetty tällainen systeemi, jotta saadaan edistettyä EU:n sisäistä nettikaupantekoa poistamalla sen riskejä.
Merihemmo
 
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Syys 2011 19:58

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja tpraut » 23 Elo 2012 19:12

Ja ennen kuin hirveästi luottaa luottokuntaan kannattaa tarkistaa onko luottokortti edes luottokunnan. Pankit kun nykyään antavat omia luottokorttejansa missä ei ole mitään turvaa...
180l Juwel Vision
tpraut
 
Viestit: 242
Liittynyt: 15 Elo 2011 20:06

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Aquanautti » 26 Syys 2012 16:37

Tietääkö kukaan mistä saa ostettua dosaatiopumppuun sitä kumi letkua mikä on siinä moottori osassa?
Aqua-web pingu
Aquanautti
 
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:28
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja jaakkim » 26 Syys 2012 17:59

Ebay. Siellä on metreittänkin jos tarvii. :shock:
Milli tuntuu vain lompakossa.
jaakkim
 
Viestit: 73
Liittynyt: 02 Syys 2011 08:50
Paikkakunta: Turku

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Rapide » 26 Syys 2012 18:03

Mulla olis sellaista silikoniletkua täällä metreittäin myös, mutta en ole satavarma käykö se tuohon pumppuyksikköön.
Mulla on ne pumpun ja kanistereiden, sekä pumpun ja altaan välillä ja hyvin toimii!
Rapide
 

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Aquanautti » 26 Syys 2012 18:50

se ei oo varmaan samaa letkua kuin se mikä on itse doserissa (noin 5cm pätkät)?
Aqua-web pingu
Aquanautti
 
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:28
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Rapide » 26 Syys 2012 18:57

En osaa sanoa... Pitäis kokeilla. Saattaa ollakkin...
Rapide
 

Re: Mistä tilaatte tuotteenne?

ViestiKirjoittaja Aquanautti » 26 Syys 2012 21:15

jaakkim kirjoitti:Ebay. Siellä on metreittänkin jos tarvii. :shock:


Kiitosta että herätit meikäläisen kurkkaamaan ebay:ta :D sieltähän sitä löytyy ja ei tarvinnu edes nähdä vaivaa. Tuli koluttua monet sivut :roll:
Aqua-web pingu
Aquanautti
 
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:28
Paikkakunta: Vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu Nettikaupat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron