DPD

Kotimaiset ja ulkomaiset nettikaupat.

DPD

ViestiKirjoittaja Iipuli » 28 Joulu 2012 18:03

Useammallakin nettikaupalla on vaihtoehtona ko. firman kuljetuspalvelu tuotteille.
Aiemmin on toiminut kaikki hyvin ja paketit tulleet ajallaan perille. Kuljetukset toimitetaan ilta-aikaan, minkä vuoksi ko yrityksen olen valinnut.
Nyt kuitenkin on saksasta 12.12 lähtenyt paketti seissyt terminaalissa 18.12 lähtien.
Asiakaspalvelu lupaa selvittää asiaa ja soittaa takaisin. Koskaan ei ole soittoa tullut, vaan itse olen joutunut soittamaan uudestaan.
Saa nähdä tuleeko paketti enää tämän vuoden puolella...

Jatkossa aion kyllä valita DHL:n kuljetuksen. Joudun itse hakemaan paketit postista, mutta saanpahan ne edes joskus sitten...(lähin posti sentään kävelymatkan päässä. Toisin kuin DPD:n terminaali...)
Iipuli
 
Viestit: 465
Liittynyt: 08 Kesä 2012 10:55
Paikkakunta: Espoo

Re: DPD

ViestiKirjoittaja Merihemmo » 29 Joulu 2012 00:14

Kaikille rahtifirmoille sattuu näitä ohareita silloin tällöin, toisille enemmän, toisille vähemmän.

DHL on omien kokemusten perusteella yksi luotettavimmista firmoista, tietävät aina missä paketti on vaikka olisikin myöhässä ja toimittavat paketin sovitulla tavalla perille.

Myös DPD on ollut ok, ja näitä ok firmoja onkin sitten aika paljon. Ainoa aivan erityisen huono rahtifirma on mielestäni TNT. Suurimmassa osassa TNT:n toimituksissa on meikäläisen kohdalla ollut ISOJA ongelmia. Eli vain murto-osa paketeista on tullut perille ongelmitta.

Pyydän aina kauppiasta laittamaan oman puhelinnumeroni punaisella tussilla paketin kylkeen, jotta rahtifirmasta voivat soitella jos tulee ongelmia. Lisäksi aika usein paketteja perille toimittava työntekijä on omatoimisesti soitellut (esim. DHL:stä ja DPD:ltä) ja kysynyt koska sopisi toimittaa paketti perille. Samalla on onnistunut toimitusosoitteen muutos lennosta esimerkiksi työpaikalle, jos en ole sattunut olemaan kotona.
Merihemmo
 
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Syys 2011 19:58

Re: DPD

ViestiKirjoittaja Iipuli » 29 Joulu 2012 10:12

Pikkuongelmia nyt on ollut, mutta 2vk soittelun ja kyselyjen, sekä perättömien lupausten jälkeen en enää pidä pikkuongelmana.
DPD:n kuski on aina soittanut ja kysynyt sopivaa toimitusaikaa, toisin kuin muista firmoista. Tosin mulle on aina kaikista sanottu, että pitää tehdä asiakaspalveluun s-postilla pyyntö toimitusosoitteen muuoksesta. :/ Varmasti taas vaan kiinni kuskin virkainnosta. ;)
Iipuli
 
Viestit: 465
Liittynyt: 08 Kesä 2012 10:55
Paikkakunta: Espoo


Paluu Nettikaupat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron