Ilmastonmuutostalkoot

Muuta höpöttelyä ja jutustelua aiheesta ja aiheetta.

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Rapide » 02 Heinä 2012 22:46

Touché :D
Olisiko kiva, kun kaikilla olisi samanlainen allas, ihan vaan solidaarisuuden vuoksi?
Rapide
 

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Iipuli » 03 Heinä 2012 10:01

Joo'o. On tässä hieman kakka fiilis ollut viimeaikaisten tapahtumien ja juorujen jälkeen.
Pitäkää vaan v**** akkana, mutta pliis! Saisinko ees sitten itse kettuilla suoraan, ennenkuin vedätte herneen nenuun. :mrgreen:

Vähän hassua, kun aloittelijoita aina kehoitetaan tutustumaan muiden systeemeihin ja konsultoimaan muita, mutta sitten alkaakin hetken päästä juorut liikkumaan. Hieman noviisia hirvittää, että keneltä sitä uskaltaa enää jeesiä pyytää, ettei tule kakkia niskaan kohta jostain. Sama allasprojektien esittelyn kanssa. Itse olen saanut kamalasti ideoita, apua ja sisua seuraamalla muiden projekteja. Haluaisin jakaa samasta syystä myös oman prokkikseni, mutta uskaltaako? Vai alkaako joku taas keksimään omaa satua niiden tietojen perusteella?

Onneksi kohdalleni on sattunut naamatusten kannustavia ihmisiä ja apua on pyytävälle annettu. Iloinen ylläri on ollut myös se, kuinka montaa noviisin toilailut on innostanut ja kannustanut aloittamaan oman prokkiksen.
Iso kiitos niille kaikille mukaville kanssaharrastajille, jotka jaksavat neuvoa, kannustaa ja rauhoitella allekirjoittanutta.

Itsesäälissä piehtaroiminen on tylsää, tyhmää ja lapsellista. :? Koetan kasvaa isoksi ja jatkaa raportointia rokkiksesta. :twisted:
Iipuli
 
Viestit: 465
Liittynyt: 08 Kesä 2012 10:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 03 Heinä 2012 10:18

Reippaasti vaan.. täytyy vissiin itsekin muistaa taas laittaa tuo p***a-suodatin päälle, ja pitää kiinni niistä omista tuntemuksista ja fiiliksistä mitä olen ketäkin kohtaan luonut.
Lähdenpäs tästä hakemaan valoa elämään ennenku ne kuolee kokonaan. Aurinkokin paistaa ja kaikkee.
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja kaitsuh » 03 Heinä 2012 15:48

En kirjoittele paljon mutta lueskelen paljon muiden projekteja ja koitan ammentaa tietoa ja ideoita omiini projekteihin.
Huhut eivät ainakaan ole tänne peräpajulaan kulkeutunut.
Se vaan tuppaa olemaan niin että meitä on niin moneen lähtöön tässä maailmassa että ei auta kuin purra hammasta ja olla välittämättä muiten p****n juoruita. (tietenkin kaikilla on rajansa.)
Toivon että saan lueskella muiden projekteja tulevaisuudessakin.

-----------------------------------------------------------------

Käyttäkäämme perhefoorumille sopivaa kieltä.

T: Aku
kaitsuh
 
Viestit: 51
Liittynyt: 01 Syys 2011 15:18
Paikkakunta: kiiminki /Oulun Akvaarioseura

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja KalaKissa » 03 Heinä 2012 19:48

Se on aika ikävää jos perättömät puheet vaikuttavat itse harrastajaan mutta jos jollakulla on aihetta levittää perättömyyksiä niin eiköhän se joka niitä juttuja levittelee tulee löytään ne vielä edestään ja siinä kohtaa kyseinen henkilö menettää uskottavuutensa. Ja kun olen uusi harrastaja ja projekti pukkaa eteenpäin niin mulle on ihan sama mitä ihmiset puhuu musta ja jos teilläkin on jotain mikä vaivaa mun suhteen niin saa tulla sanomaan/kysymään suoraan. Minä en pienestä pelästy :D
Kyllä se vielä tästä valmistuu :)
KalaKissa
 
Viestit: 150
Liittynyt: 18 Kesä 2012 23:19
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 03 Heinä 2012 21:29

Kyllä mäkin aika paljon kestän, mut kyllä mut myös vetää aika surulliseksi ja polvilleen itkemään kun kuulee olevansa ihminen jota kannattaa välttää kaikinpuolin.
Kuitenkin tunnen antaneeni aika paljon tälle harrastukselle niin yksityiselämässä, kuin työnkin puolesta. Yrittänyt olla reilu, sovitteleva, palveleva ja auttava. Ehkä se ei vaan sitten riitä, vaan pitää antaa lisää. Antamattakaan kun en osaa luonteen puolesta olla saati vastaan sanoa pahasti. Tietäisi vaan mitä tein väärin, niin voisin edes yrittää korjata asian.

Ei mua tässä mikään muu rassaa. Kaikki muut asiat harrastuksen puolesta on kunnossa ja jään odottelemaan sitä YV:tä.

Niinkun eräs viisas ihminen minulle sanoi: "Joskus tulet vielä saamaan. Et välttämältä siltä jolle olet antanut, mutta joltain toiselta."
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Iipuli » 03 Heinä 2012 22:01

Kalakaverit kirjoitti:Kyllä mäkin aika paljon kestän, mut kyllä mut myös vetää aika surulliseksi ja polvilleen itkemään kun kuulee olevansa ihminen jota kannattaa välttää kaikinpuolin."

:o no huh huh.

Itse esitän kiitokseni viimeisimmän episodin toiselle osapuolelle. Asia on selvitetty ja kunnossa.
Iipuli
 
Viestit: 465
Liittynyt: 08 Kesä 2012 10:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Rapide » 03 Heinä 2012 22:09

Aika pitkälle ihmiset perustaa mielipiteensä näillä foorumeilla olleen kanssakäymisen perusteella.
On ollut todella mielenkiintoista huomata, että joku nettituttu onkin ollut aivan toisenlainen tosielämässä. Täällä on helppo luoda alter ego, ja vaikkapa sanoa sellaisia asioita, joita ei kasvotusten sanoisi. Allekirjoittaneesta on varmasti tietynlainen mielikuva monella - eikä se haittaa - mutta se ei välttämättä vastaa sitä mitä täällä linjan toisessa päässä oikeasti on :lol: Tai ehkä vastaa, se on jokaisen itse päätettävissä.

Minua ei sinänsä myöskään haittaa mitä puhutaan. Toki on kiva tietää, jos joku selän takana heiluttaa puukkoa kun päänsä kääntää. Tietääpähän jatkossa jättää kanssakäymisen minimiin sellaisten ihmisten kanssa. Itseasiassa tiedänkin aika paljon, että kuka on sanonut ja mitä, mutta en koe tarvetta sitä tuoda julki 8-) Enemmän arvostan jopa suoraan paljastettuja mielipiteitä, joita niitäkin olen saanut kuulla.
Mutta tässäpä ei ole - kuten mainitsin aiemmin - kyse omista agendoistani, vaan haluan vähän hapettaa tilannetta joka tässä on kehkeytynyt.
Todellakin siis tässä viimeaikoina on tullut vastaan tapauksia, joiden takia on muutamalla ihmisellä ollut hyvin paha mieli, ja hieman siitä syystä otin tämän aiheen julkisesti esiin.
Ja niinhän se taas meni, että sanomista tuli... :lol: Eikä tälläkään kertaa julkisesti, eikä edes suoraan itselleni, vaan kolmansilta osapuolilta sain jälleen kuulla. Ei haittaa! Jos joku muu sai edes hieman purettua sydäntään, niin olkoot se tämän palkka.
Rapide
 

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Kimmo S » 03 Heinä 2012 22:27

Aqualung kirjoitti:Ja täten myönnän kadehtivani Kimmon ja Sannan aquascapea - se on liki maaginen.

uih!Kiitos ;) Me taidetaan Inian kanssa päästä tässä pian kahdehtimaan erään akvaristin värikästä akvaariota ja ilman muuta olen kateellinen etenkin Rapidelle, kun sillä on metrin pitempi kuin mulla! No joo, kateellinen saa olla, mutta pitää yrittää ammentaa muiden asioista itselleen positiivisia kokemuksia. Itseasiassa eräältä akvaristilta olen oppinut pari hyvää elämän viisautta. 1) Hyötyä ei voi aina mitata rahassa (liippaa juurikin samaa aihetta kuin Kalakavereiden viisaus) 2) Kaikelle on oma aikansa (Ehkä siihen unelma-altaaseen ei ole nyt mahdollisuuksia, mutta vaikka 10 vuoden päästä tilanne on mahdollisesti aivan toinen)

Nämä foorumit ovat omalla tavallaan vihoviimeisiä paikkoja kinastella asioista - muistan aikonaan miten minulla oli erään harrastajan kanssa kiivaita keskusteluita foorumilla, mutta siviilielämässä tultiin oikein hyvin juttuun. Foorumille on vain niin vaikea kirjoittaa tekstiä, jota ei voi helposti ymmärtää eri hetkessä ja eri lukijan toimesta aivan erilailla, kuin mitä se on kirjoitettu. Pakko myöntää, että itsekin tulee välillä Linnassa tai Siniriutassa vieraillessa spekultoitua sillä, että mitä elukoita joku on ostanut, mutta pohjimmiltaan sitä vain jutustelee sellaisista asioista mitkä kiinnostavat.
Kimmo S
 
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Heinä 2012 09:28

Re: Ilmastonmuutostalkoot

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 11 Heinä 2012 07:01

Mädät omenat tuppaavat myös putoamaan sieltä puusta jossain vaiheessa. Jos puu ja muut omenat eivät ole riittävän vahvoja, voi se niitäkin saastuttaa. Onneksi maahantippumisen jälkeen aletaan usein puita suojelemaan ja mädät omenat kerätään maasta kompostiin. Siellä niitä voi joku harakka käydä närppimässä, mutta riittävän mätä omena ei kelpaa niillekään. Matojen syömäksi ne lopulta joutuvat.

Omasta puustani on yksi pudonnut pois ja tulen jatkossa suojelemaan puutani sekä muita omenoita mahdollisuuksien mukaan.
Harrastetaan mukavasti ja REHELLISESTI jatkossa.
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Muut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron