Meriharrastajille pukkaa mittiä

Muuta höpöttelyä ja jutustelua aiheesta ja aiheetta.

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja omppu » 23 Kesä 2013 23:33

13-14.7 sopii!

Ja kyyti olisi jees myös, osallistun tietysti kuluihin :)
omppu
 
Viestit: 35
Liittynyt: 13 Elo 2012 18:08
Paikkakunta: Töölö

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 24 Kesä 2013 00:03

Niinkuin aina, kaikille tuntuu sopivan parhaiten ihan eri viikot.
Ensi viikon aikana tuo ajankohta on kuitenkin lyötävä lukkoon
Mitään virallista ilmoittautumispakkoahan ei ole, ellei halua käyttää erillisiä majoituspalveluita (se huonevaraus!) tai jos tulee vain päiväksi / illaksi ihmettelemään eikä yövy paikanpäällä.
Itse kyllä jään yöksi ja näillänäkymin telttamajoituksessa (riippuu majoituspaikan "kotiintuloajasta") eli minun kyydillä Espoosta pääsee lauantaina paikanpäälle ja sunnuntaina pois. Pimeällä ne parhaimmat merenmöröt on liikkellä :D
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja Rapide » 24 Kesä 2013 05:31

Laulu- ja soitinyhtye Ilkka & Pimeät Merimöröt oikaisee Lohjalta tapahtumapaikalle autolla, ja periaatteessa esim. Turusta liikahtavan olisi kovin helppoa jättää vaikkapa auto, juna tai muu meille ja hypätä minun kyytiin...
Myös matkanvarsilaiset/lähialuelaiset onnistuu poimia.

Itse aion yöpyä teltassa paikanpäällä, mikäli säät sen sallivat.
Pois kohteesta pääsee hyvin näppärästi, mikäli talvi yllätää, joten turha stressi siitä kannattaa unohtaa :D Jos pitkänmatkalaisilla ei ole yösijaa siinä tapauksessa, että sää muuttuu epämahdollisuudettomalliseksi, niin meillä voi yöpyä helposti. Tämä optio max. neljälle (lattiapaikkoja useammalle).

Itse toivoisin, että etenkin te pääkaupunkiseudun ulkopuoliset ihmiset pääsisitte paikalle!
Näitä tapaamisia ei valitettavasti voida kovin montaa vuodessa järjestää, ja tälläkertaa ei pyöritä kenenkään nurkissa, eikä tämä lysti maksa kenellekkään mitään! Ei siis tarvitse sitäkään murehtia :)
Rapide
 

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja Monkey » 24 Kesä 2013 07:52

yksi muualta tuleva ilmoittautuu tulijaksi. Ainut sopiva viikonloppu on tämä viimeinen vaihtoehto eli siis 20-21.7.
T. Antti
540L+ala-allas
Monkey
 
Viestit: 52
Liittynyt: 11 Loka 2012 12:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja Chindira » 24 Kesä 2013 09:32

Jos Turusta on joku lähdössä niin mielelläni änkisin kimppaan. Mulla ei oo autoa. Mulle sopii mikä viikonloppu vain. :)
Chindira
 
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Helmi 2013 13:29
Paikkakunta: Turku

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 24 Kesä 2013 10:14

Asioiden varmistuttua suljetaan arpominen ja päätetään päivä.
Miitti pidetään siis 20. - 21.7.2013.
Sääennustetta on hieman seurailtava tuon viikonlopun osalta. Jos tuuli yltyy myrskylukemiin ja taivaalta sataa golf-pallon kokoisia rakeita, tapaaminen siirtyy.
Paikanpäällä on grillikatos, jossa pystyy lämmittämään ruokaa. Omat eväät on varmaan viisain, niin ei tule kellekään aiheutettua anafylaktisia shokkeja. Koska ympärillä on vain suolavettä, kannattaa mukaan ottaa pullollinen hanavettä. Alueella on kuulemma jossain kaivo, mutta en sitä viime kerralla löytänyt pikavilkaisulla. Mihinkään erämaahan ei olla menossa eli niinkuin Rapide laittoi, sieltä pääsee helposti pois sivistyksen pariin :D Merenrannalla ei juuri hyttysiä ole, joten niitäkään ei tarvitse pelätä.
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja vici84 » 24 Kesä 2013 12:26

Mahdollista on että eksyy paikalle. Onko kyseessä kopparnäsin alue Inkoossa?
Keittiöriutta 95 x 65 x 55 perustettu 02/2014
vici84
 
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2012 06:57
Paikkakunta: Karjaa

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja JariR » 24 Kesä 2013 18:03

Minulle käy myös. Itselläni ei ole telttaa, joten majoitus voisi olla hyvä vaihtoehto. Onko kaikilla muilla aikomus yöpyä teltoissa? Voisihan teltan tietysti vielä hankkia, siinä tapauksessa otan hyviä ehdotuksia vastaan.
JariR
 
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Huhti 2013 22:03

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja Kalakaverit » 24 Kesä 2013 18:48

Eipä ole mullakaan telttaa, mutta hyvin sen kerkee tässä hankkimaan. Edukkaimmat 2 hlön teltat satunnaiseen telttailuun maksaa 20 - 50€, jos ei ihan ääriolosuhteissa tarvii pärjätä ja niissäkin useissa on vedenpitävä suoja päällä. esim tällanen on jo kohtuu tilava ja tuo eteinen on plussaa sit jos on enempi kamaa mukana. Saa sinne ne suojaan ilman että vie tilaa teltasta. http://www.netanttila.com/shop/fi/netan ... ta-9271453
Kalakaverit
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 14 Elo 2011 11:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Meriharrastajille pukkaa mittiä

ViestiKirjoittaja jaakkim » 25 Kesä 2013 12:30

vici84 kirjoitti:Mahdollista on että eksyy paikalle. Onko kyseessä kopparnäsin alue Inkoossa?

Näin kuvittelisin että olisi, noi etäisyydet eri kaupunkeihin ovat ainakin kovin lähellä Inkoota. Veikkaan että Stora Fagerö. En ota vastuuta siitä, että joku on sitten väärässä paikassa :lol:
Milli tuntuu vain lompakossa.
jaakkim
 
Viestit: 73
Liittynyt: 02 Syys 2011 08:50
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Muut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron